עיריית בני ברק יוצאת בהסברה נגד שב"חים והגניבות

מבדיקות רבות עלה שישנם קבלני בניין וקבלני שיפוצים המעסיקים שבח"ם ואף מלינים אותם בעיר בלילות, ולא זו בלבד, אלא אף ישנם בעלי דירות פרטיות המשכירים אותן לשוהים אלו
צבי הדס 2 Comment on עיריית בני ברק יוצאת בהסברה נגד שב"חים והגניבות

הסיורים יוגברו, הקנסות יוגדלו הן בצומת גהה, ברחוב אהרונוביץ פינת רח' ז'בוטינסקי ובכלל האזורים וגם יבוצעו מעצרים למסיעי ולמחזיקי השוהים הבלתי חוקיים

שוטרים בפעילות לגילוי שב"חים • אילוסטרציה
מבדיקות רבות עלה שישנם קבלני בניין וקבלני שיפוצים המעסיקים שבח"ם ואף מלינים אותם בעיר בלילות, ולא זו בלבד, אלא אף ישנם בעלי דירות פרטיות המשכירים אותן לשוהים אלו
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עיריית בני-ברק ומשטרת מרחב דן יוצאות בימים אלו למסע הסברה והתראה נרחב בקרב תושבי העיר וציבור מעסיקים בטיפול בשתי בעיות המטרידות רבים מהתושבים, כך סוכם בפגישה בין חנוך זייברט, ראש העיר לבין נצ"מ שמעון לביא, מפקד משטרת מרחב דן.

בפגישה, בה נטלו חלק גם ישראל דרנגר, רמ"ט רה"ע; מר שלמה מלכא, מנהל מח' שיטור עירוני. ופקד מאיר סויסה, המפקד הנכנס של השיטור העירוני הובהר כי בבחינת המצב בשטח, מקבלת תלונות ציבור ומסקר תושבים הוברר, כי מדובר בשתי בעיות והן העסקת שבחי"ם (שוהים בלתי חוקיים) ופריצות בדירות מגורים.

מבדיקות רבות עלה שישנם קבלני בניין וקבלני שיפוצים המעסיקים שבח"ם ואף מלינים אותם בעיר בלילות, ולא זו בלבד, אלא אף ישנם בעלי דירות פרטיות המשכירים אותן לשוהים אלו.

כדי להתמודד עם בעיה זו, שוטרי המרחב והשיטור העירוני מבצעים סיורים רבים, בימים ובלילות, וגם בשבתות, ע"י שוטרים שאינם יהודים, ובמסגרתם הם חושפים את השוהים הבלתי חוקיים ומטילים עליהם קנסות מוגדלים על מעסיקי השוהים, מליניהם במבנים שבשלבי בניה ובדירות קיימות ומסיעי השוהים.

חנוך זייברט, ראש העיר, ונצ"מ שמעון לביא, מפקד משטרת מרחב דן קבעו, כי הואיל ואין עונשין אלא אם כן מזהירים, הם קובעים ומודיעים חד-משמעית שהסיורים יוגברו, הקנסות יוגדלו הן בצומת גהה, ברחוב אהרונוביץ פינת רח' ז'בוטינסקי ובכלל האזורים וגם יבוצעו מעצרים למסיעי ולמחזיקי השוהים הבלתי חוקיים. בעקבות זאת, נקרא הציבור לסייע לעירייה ולמשטרה ולעצמם ע"י עדכון על שבחי"ם, והודעה טלפונית על כך למוקד משטרתי "100", או למוקד העירוני "106".

בקול הקורא לציבור התושבים מועלית גם בעיה כאובה אחרת של פריצות לבתים באזורים שונים ונזקים כספיים גדולים הנגרמים כתוצאה מהן, הנובעות מהשארת מפתחות בארונות חשמל, או מתחת לשטיחים בכניסות לדירות, כשבחקירת פורצים גם הוכח שלא אחת, הפורצים הם שוהים בלתי חוקיים, המתגוררים בעיר, עוקבים אחרי הדיירים שמטמינים את המפתחות בארונות חשמל, או מתחת לשטיח ולאחר מכן הם מבצעים את הפריצות לדירות אלו.

כדי להתמודד עם הבעיה ולמנוע את המשכה נקראו התושבים לא להשאיר מפתחות במקומות אלו ודומיהם, להקפיד על דלתות נעולות ודירות סגורות ולהתקין גם סורגים בהתאם. כמו"כ התבקש הציבור לגלות עירנות מירבית לחשודים באזור ולהודיע על כך מיידית למוקד המשטרתי או העירוני.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    כתושב העיר , יש לנו זכות גדולה שלנו שיטור עירוני כמו שיש בשנתיים האחרונות, מספר פעמים פניתי לסיוע והטיפול היה מעבר לציפיות , כל הכבוד

  2. 1

    כל הכבוד לשיטור העירוני כבוד לעיר בני ברק